do następnego
szkolenia zostało:

X miesiące X dni
X godziny
X minuty

Sztuka wystąpień publicznych

TEMAT SZKOLENIA

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

  • jak mówić, aby być słuchanym?
  • jak napisać dobry tekst przemówienia?
  • co to jest efekt Zeigarnik i jak go zastosować?
  • jak zaprzyjaźnić się z tremą?
  • jakie są zasady perswazji?

Cele szkolenia

  • Poznanie technik i zasad skutecznej komunikacji
  • Zwrócenie uwagi na komunikację werbalną i niewerbalną
  • Zaznajomienie z zasadami aktywnego słuchania
  • Poznanie barier komunikacyjnych
  • Przybliżenie praktycznych zasad stosowanych w wystąpieniach publicznych
  • Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej i asertywnej
  • Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją aktywną/dwustronną
  • Przybliżenie praktycznych zasad tworzenia perswazyjnych przemówień
  • Poznanie zasad skutecznej autoprezentacji

Na podstawie rozpoznanych potrzeb, ustalane są cele rozwojowe, na podstawie których budowany jest indywidualny program szkolenia. Harmonizowanie celów indywidualnych, grupowych i wynikających z otoczenia firmy ma decydujący wpływ na spójność organizacji
i realizacje przez nią celów strategicznych.

Forma zajęć: warsztat grupowy

Metody szkoleniowe oparte na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie i cykl Kolba m.in. interaktywny wykład, dyskusje, gry, odgrywanie ról, ćwiczenia w parach i podgrupach, trening mentalny.

Treści programowe:

  • wpływ relacji na komunikację interpersonalną
  • błędy w komunikacji
  • aktywne słuchanie
  • informacja zwrotna
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • komunikacja interpersonalna i asertywna
  • komunikacja jednostronna a komunikacja dwustronna/aktywna
  • sztuka wystąpień publicznych
  • wpływ osobowości na komunikację pisanie perswazyjnych tekstów przemówień
  • skuteczna autoprezentacja

Rodzaj szkolenia: otwarte

Dokument ukończenia: Certyfikat o ukończeniu kursu

Adresatami szkolenia są: Menedżerowie i pracownicy firm, studenci i nauczyciele, pracownicy urzędów, wszyscy, którzy potrzebują rozwinąć swój warsztat w aspektach sztuki wystąpień publicznych.