Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
- jak mówić, aby być słuchanym?
- jak napisać dobry tekst przemówienia?
- co to jest efekt Zeigarnik i jak go zastosować?
- jak zaprzyjaźnić się z tremą?
- jakie są zasady perswazji?
Cele szkolenia
- Poznanie technik i zasad skutecznej komunikacji
- Zwrócenie uwagi na komunikację werbalną i niewerbalną
- Zaznajomienie z zasadami aktywnego słuchania
- Poznanie barier komunikacyjnych
- Przybliżenie praktycznych zasad stosowanych w wystąpieniach publicznych
- Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej i asertywnej
- Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją aktywną/dwustronną
- Przybliżenie praktycznych zasad tworzenia perswazyjnych przemówień
- Poznanie zasad skutecznej autoprezentacji
Na podstawie rozpoznanych potrzeb, ustalane są cele rozwojowe, na podstawie których budowany jest indywidualny program szkolenia. Harmonizowanie celów indywidualnych, grupowych i wynikających z otoczenia firmy ma decydujący wpływ na spójność organizacji
i realizacje przez nią celów strategicznych.
Forma zajęć: warsztat grupowy
Metody szkoleniowe oparte na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie i cykl Kolba m.in. interaktywny wykład, dyskusje, gry, odgrywanie ról, ćwiczenia w parach i podgrupach, trening mentalny.
Treści programowe:
- wpływ relacji na komunikację interpersonalną
- błędy w komunikacji
- aktywne słuchanie
- informacja zwrotna
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- komunikacja interpersonalna i asertywna
- komunikacja jednostronna a komunikacja dwustronna/aktywna
- sztuka wystąpień publicznych
- wpływ osobowości na komunikację pisanie perswazyjnych tekstów przemówień
- skuteczna autoprezentacja
Rodzaj szkolenia: otwarte
Dokument ukończenia: Certyfikat o ukończeniu kursu
Adresatami szkolenia są: Menedżerowie i pracownicy firm, studenci i nauczyciele, pracownicy urzędów, wszyscy, którzy potrzebują rozwinąć swój warsztat w aspektach sztuki wystąpień publicznych.