Moduł 1. Jak kupuje mózg? · Co to jest ból zakupowy? · Emocje w zakupach · Rola emocji wyższych w social mediach · Siła neuronów lustrzanych · Neuromarketing produktu i ceny
Moduł 2 Jak czytać klienta? · Badania neuromarketingowe · Nowoczesne metody badawcze oparta na pomiarze sygnałów generowanych przez ludzki organizm: aktywność fal mózgowych (EEG), reakcje skórno-galwaniczne (GSR), uwaga wzrokowa (ET) · Zachowania konsumenckie · Mężczyzna i kobieta na zakupach · Dysonans poznawczy · Neuormarketing w autoprezentacji
Moduł 3 Heurystyka i błędy poznawcze · Błędy poznawcze · Heurystyka reprezentatywności, dostępności, pozornej korelacji · Neuromarketing produktu i ceny
Moduł 4 Rola neuromarketingu w konstruowaniu przekazu marketingowego · Co lubi mózg? · Strona internetowa przyjazna mózgowi · Neuromarketing sensoryczny · Magia słów · Podsumowanie – najważniejsze zasady neuromarketingu do zastosowania w praktyce.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
- Co to jest wow marketing?
- Jakie są sztandarowe zasady neuromarketingu?
- Jak funkcjonują mózgowe ośrodki podejmowania decyzji ?
- Jakie są psychologiczne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowej przez klienta?
- Jak zaprojektować działania marketingowe w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg?
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz podniesienie świadomości uczestników szkolenia z zakresu neuromarketingu, ze szczególnym poznaniem najnowszych badań neuronauki ukazujących procesy: podejmowania decyzji i prawdziwe intencje dokonywanych wyborów przez konsumentów.
Na podstawie rozpoznanych potrzeb, ustalane są cele rozwojowe, na podstawie których budowany jest indywidualny program szkolenia. Harmonizowanie celów indywidualnych, grupowych i wynikających z otoczenia firmy ma decydujący wpływ na spójność organizacji i realizacje przez nią celów strategicznych.
Forma zajęć: warsztat grupowy
Metody szkoleniowe oparte na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie i cykl Kolba m.in. interaktywny wykład, dyskusje, gry, odgrywanie ról, ćwiczenia w parach i podgrupach, trening mentalny.
Treści programowe:
- neuromarketing
- ból zakupowy
- mechanizmy zapamiętywania
- neurony lustrzane w reklamie
- dysonans poznawczy
- emocje w sprzedaży
- perswazyjne komunikaty
- zarządzanie uwagą
- miejsce nagrody
- personalizacja komunikatu
- Marketing 4.0
- Heurystyka i błędy poznawcze
Rodzaj szkolenia: otwarte
Dokument ukończenia: Certyfikat o ukończeniu kursu
Adresatami szkolenia są: Menedżerowie i pracownicy firm, studenci i nauczyciele, pracownicy urzędów, wszyscy, którzy potrzebują rozwinąć swój warsztat w aspektach neuromarketingu.