do następnego
szkolenia zostało:

X miesiące X dni
X godziny
X minuty

Jak kupuje mózg?

TEMAT SZKOLENIA

Moduł 1. Jak kupuje mózg? · Co to jest ból zakupowy? · Emocje w zakupach · Rola emocji wyższych w social mediach · Siła neuronów lustrzanych · Neuromarketing produktu i ceny
Moduł 2 Jak czytać klienta? · Badania neuromarketingowe · Nowoczesne metody badawcze oparta na pomiarze sygnałów generowanych przez ludzki organizm: aktywność fal mózgowych (EEG), reakcje skórno-galwaniczne (GSR), uwaga wzrokowa (ET) · Zachowania konsumenckie · Mężczyzna i kobieta na zakupach · Dysonans poznawczy · Neuormarketing w autoprezentacji
Moduł 3 Heurystyka i błędy poznawcze · Błędy poznawcze · Heurystyka reprezentatywności, dostępności, pozornej korelacji · Neuromarketing produktu i ceny
Moduł 4 Rola neuromarketingu w konstruowaniu przekazu marketingowego · Co lubi mózg? · Strona internetowa przyjazna mózgowi · Neuromarketing sensoryczny · Magia słów · Podsumowanie – najważniejsze zasady neuromarketingu do zastosowania w praktyce.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

  • Co to jest wow marketing?
  • Jakie są sztandarowe zasady neuromarketingu?
  • Jak funkcjonują mózgowe ośrodki podejmowania decyzji ?
  • Jakie są psychologiczne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowej przez klienta?
  • Jak zaprojektować działania marketingowe w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg?

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz podniesienie świadomości uczestników szkolenia z zakresu neuromarketingu, ze szczególnym poznaniem najnowszych badań neuronauki ukazujących procesy: podejmowania decyzji i prawdziwe intencje dokonywanych wyborów przez konsumentów.

Na podstawie rozpoznanych potrzeb, ustalane są cele rozwojowe, na podstawie których budowany jest indywidualny program szkolenia. Harmonizowanie celów indywidualnych, grupowych i wynikających z otoczenia firmy ma decydujący wpływ na spójność organizacji i realizacje przez nią celów strategicznych.

Forma zajęć: warsztat grupowy

Metody szkoleniowe oparte na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie i cykl Kolba m.in. interaktywny wykład, dyskusje, gry, odgrywanie ról, ćwiczenia w parach i podgrupach, trening mentalny.

Treści programowe:

  • neuromarketing
  • ból zakupowy
  • mechanizmy zapamiętywania
  • neurony lustrzane w reklamie
  • dysonans poznawczy
  • emocje w sprzedaży
  • perswazyjne komunikaty
  • zarządzanie uwagą
  • miejsce nagrody
  • personalizacja komunikatu
  • Marketing 4.0
  • Heurystyka i błędy poznawcze

Rodzaj szkolenia: otwarte

Dokument ukończenia: Certyfikat o ukończeniu kursu

Adresatami szkolenia są: Menedżerowie i pracownicy firm, studenci i nauczyciele, pracownicy urzędów, wszyscy, którzy potrzebują rozwinąć swój warsztat w aspektach neuromarketingu.