do następnego
szkolenia zostało:

X miesiące X dni
X godziny
X minuty

Inteligencja emocjonalna

TEMAT SZKOLENIA

Inteligencja emocjonalna – to zdolność do rozpoznawania, wykorzystania, rozumienia i zarządzania emocjami. Emocje dostarczają nam danych, które towarzyszą nam przy podejmowaniu racjonalnych decyzji i wyborze najlepszego zachowania.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

  • skąd się biorą emocje?
  • jak konstruktywnie wykorzystywać własne emocje?
  • co to jest samoregulacja?
  • jak poprawić komunikacje z innymi?
  • jak rozwijać u siebie i u innych inteligencję emocjonalną?

Cele szkolenia:

  • Poznanie modelów dynamiki emocji
  • Zwrócenie uwagi na komunikację werbalną i niewerbalną
  • Poznanie efektywnych technik regulowania emocji
  • Przybliżenie nieefektywnych technik regulowania emocji
  • Poznanie modelu inteligencji emocjonalnej Petera Saloveya I Johna Meyera.

Na podstawie rozpoznanych potrzeb, ustalane są cele rozwojowe, na podstawie których budowany jest indywidualny program szkolenia. Harmonizowanie celów indywidualnych, grupowych i wynikających z otoczenia firmy ma decydujący wpływ na spójność organizacji i realizacje przez nią celów strategicznych.

Forma zajęć: warsztat grupowy

Metody szkoleniowe oparte na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie i cykl Kolba m.in. interaktywny wykład, dyskusje, gry, odgrywanie ról, wiczenia w parach i podgrupach, trening mentalny.

Treści programowe:

  • emocje a motywacja
  • zarządzanie emocjami
  • potrzeby ucznia
  • hierarchiczny model inteligencji emocjonalnej
  • percepcja emocjonalna
  • emocjonalna facylitacja myśli
  • rozwój inteligencji emocjonalnej

Zapraszamy na interaktywny warsztat z inteligencji emocjonalnej

Rodzaj szkolenia: otwarte

Dokument ukończenia: Certyfikat o ukończeniu kursu

Adresatami szkolenia są: Menedżerowie i pracownicy firm, studenci i nauczyciele, pracownicy urzędów, wszyscy, którzy potrzebują rozwinąć swój warsztat w aspektach sztuki wystąpień publicznych.