Inteligencja emocjonalna – to zdolność do rozpoznawania, wykorzystania, rozumienia i zarządzania emocjami. Emocje dostarczają nam danych, które towarzyszą nam przy podejmowaniu racjonalnych decyzji i wyborze najlepszego zachowania.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
- skąd się biorą emocje?
- jak konstruktywnie wykorzystywać własne emocje?
- co to jest samoregulacja?
- jak poprawić komunikacje z innymi?
- jak rozwijać u siebie i u innych inteligencję emocjonalną?
Cele szkolenia:
- Poznanie modelów dynamiki emocji
- Zwrócenie uwagi na komunikację werbalną i niewerbalną
- Poznanie efektywnych technik regulowania emocji
- Przybliżenie nieefektywnych technik regulowania emocji
- Poznanie modelu inteligencji emocjonalnej Petera Saloveya I Johna Meyera.
Na podstawie rozpoznanych potrzeb, ustalane są cele rozwojowe, na podstawie których budowany jest indywidualny program szkolenia. Harmonizowanie celów indywidualnych, grupowych i wynikających z otoczenia firmy ma decydujący wpływ na spójność organizacji i realizacje przez nią celów strategicznych.
Forma zajęć: warsztat grupowy
Metody szkoleniowe oparte na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie i cykl Kolba m.in. interaktywny wykład, dyskusje, gry, odgrywanie ról, wiczenia w parach i podgrupach, trening mentalny.
Treści programowe:
- emocje a motywacja
- zarządzanie emocjami
- potrzeby ucznia
- hierarchiczny model inteligencji emocjonalnej
- percepcja emocjonalna
- emocjonalna facylitacja myśli
- rozwój inteligencji emocjonalnej
Zapraszamy na interaktywny warsztat z inteligencji emocjonalnej
Rodzaj szkolenia: otwarte
Dokument ukończenia: Certyfikat o ukończeniu kursu
Adresatami szkolenia są: Menedżerowie i pracownicy firm, studenci i nauczyciele, pracownicy urzędów, wszyscy, którzy potrzebują rozwinąć swój warsztat w aspektach sztuki wystąpień publicznych.